Reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE
Towary zakupione w naszym sklepie internetowym www.kahaki.pl objęte są gwarancją producenta oraz ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową. Zwrotowi, zgodnie z pkt 3 art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, nie podlegają towary które w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Reklamacji nie podlegają towary mające uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez Klienta lub uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu.
W razie stwierdzenia jakiejkolwiek wady materiałowej/ wykonawczej – prosimy o powiadomienie o tym fakcie Sklep www.kahaki.pl ( najlepiej drogą mailową na adres info@kahaki.pl ) celem przeprowadzenia procedury reklamacyjnej. Towar odsyłany do oględzin musi być czysty. W terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przesyłki ustosunkujemy się do Twojej reklamacji.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi.
Towar do sklepu należy dostarczyć na koszt własny. Po uwzględnieniu reklamacji towar zostanie odesłany do klienta na koszt sklepu www.kahaki.pl
Jak dokonać reklamacji:
1. Napisz i uzasadnij jaki jest powód reklamacji,
2. Spakuj towar, dołącz pismo reklamacyjne ( gotowy formularz w Download ) oraz koniecznie oryginał paragonu/faktury,
3. Tak spakowany towar wyślij na nasz adres:
Custom Bikes, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko Biała, Poland